چه ازارم میدهد:)

دنیای با تو

دوستش دارم...همین...


چه ازارم میدهد:)

میدانی چه ازارم میدهد؟!اینک میدانم هرگز دوستم نخواهی داشت و من چون کودکی کنار گلدان قهوه ای که تنها برگ در ان روییده است منتظرت مینشینیم،انقدر که گاهی احساس میکنم عقلم را از دست داده ام،و من باز منتظرت مینشینم و میدانی دگر چه بیشتر ازارم میدهد؟! انک من با هزار شوق به رویت لبخند میزنم و تو حتی نگاهم هم نمیکنی.
 
و سرانجام تمام انتظارهایم تو را خواهم دید با برقی از بازتاب ستارگان از دور روشنت خواهم کرد و تو در میان ان جمع ها انچنان لبخند میزنی که من خودم را در خودم گم میکنم.
کاش من هم سهمی داشتم از بهر دلتنگی های شبانه ام
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 دی 1396برچسب:خودم,

] [ 10:55 ] [ اتنا حاجی صفر علی{علما گتسبی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه